Friday 9 December 2011

stress

sapa kata aku xstress?

ok aku stress skrg.teramat stress.

bila pk balik, kdg2 rase nak putar semula zaman dulu2.

belajar medic stress.mungkin sebab da ade luka so bila luka disimbah alcohol dia bertambah pedih.

huhuhu.perasaaan aneh menyelubungi.

sedey.rasa nak kluar jauh2 dari dunia nih.

rasa cam nak kawin skrg. jadi istri solehah.ikot ja kata suami..huhuhuuh

ni kata2 org tengah stress.

huhu.

y bijak pandai people are so tough?

or me was a weak person?

uhhuuhu.....xyah pk benda tuh.serabutt palo hotak aku jaa..

nak kua rempit mlm nih.

sapa nk ikot?jomm.haha.

bila stress mula la nak buat something yg xpnah dibuat tp asalkan dpt lpas geram.

rase nak tido seumor hdup pom ade.tp bukan bunuh dri la..

nih pom idea xlogik.pelik.mesti la aku bgun t sebab lapa.huhu

aku bukan leh tahan bab2 lapa nih.

huhuhuh..stress jgak.nak kuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ok.da.aku memang tengah stress.tulis blog ingat bole relief tp....emmmm...ok la..ok la ckit.

doakan aku menuju ke jlan yg lurus.jlan yg sesuai dgn jiwa raga bakul aku.

odiousss.muahaha!

No comments: