Monday 29 March 2010

sayer suka exam...

......saper suka examm????(sambil wat muka cam hamster diatas) angkat kaki cepat!!!ha4....,xde orang yg angkat...xde sape suka ko exam....padan muka ko exam...xde sape nk kawan ngan ko....

tp nasib bek la aku ader,,,aku suko kat ko...aku xbenci kat ko..so,disebab kn itu,ko keluar la dgn baik2 ekk.....means...biar apa yg ko ader tuh,senang utk aku jwb la...jgn la bg soklan susah2...taw2!!aku dah wat muka tomeyy dah nih...

aku dah la xpandai,,pmalas plak tuh...skurg nya aku cube berusaha utk berjumpa dgn ko...he3..ko patut banggA dgn aku..hiiyaaa...

tp exam kalu ko xde,tibe2 aku dapat result gempak..kn xbest tuh..aku xwat apa2 pom,tibe2 dapat hasil...errkk!!!pelik jeh bunyik...sbb tuh ko ader exam...supaya aku dapat rase "ummmmhhh..."die tuh...he3....(paham kah org membace ayat nih)..biar la..asal aku paham...


ok...setelah merepek...membebel sowang diri....aku rase xsabar nk jumpa ko wahai exam...chaloo...bebeh...lets dating!!lg cpt...lg cpt aku balik malaysia...

p/s: kepade rakan2 twp08 ku mengucapkan selamat berjumpa dgn exam dan semoga smua beroleh kejayaan di dunia mahupom di akhirat..whaT EVER HAPPEN,try our best selagi still have time......usaha sampi pangkal jalan beb..

blajar2 jugak...tp jgn sampai lupa dan jgn melewatkan suruhanNYA...(pesanan utk diri sndri n rakan2)

heehhehe....(ckp sambil wat muka yg atas)..

3 comments:

fadzreenwondergirl said...

comeila ko ni bellaa...kan beh kalo aku la exam tu! hahaaaaa.cm xcy je ko ske nk jpe aku kuikui!

kaenua said...

aish.. kembang perawan la bella pas ni..

goodluck juga..

Fatin Nabilah Noordin said...

hi3....comeykan???hehehehe..klu la aku dpt die nih..nk aku pelok2...tenyeh2 skit..wlopom ko bkn exam fadz,aku ske jumpe gak...ngeh4...

nuar...kembg perawan...bkn kembang menawan ker???he3...me kasih...gud luck kamoo jgek!!