Saturday 20 March 2010

::seCOND BAby::

hehehe....aku dapat anak lg...

ni anak 1st....nguh4...

anak second yg bawah nih...bru berAPA bulan...xsampai 1 tahun lg...he3...

alala....cweet nyor die tido....


she likes pink..i like red.the father like....hohoo....



hihhihi.....sekali lg aku kelentong korang...ni bukan anak aku lah..aku pom belom sentuh dia lagi...huhuuhuh.....balik nanti pom belom tentu dapat jumpa....ni lah my youngest cousin...anak 1st kepada paksu sebelah mak aku...

namanya:RHAUDAH ILMI BT MOHD FAIZAL AZRI...


nanti hujung bulan 4 ni,rhaudah pujuk papa ehh...suruh papa balik kelantan..deh2!!xkira apa pom cara,rhaudah pujuk ehh...nanges kuat2 smbil ckp.

."papa jom pulang kelantan,,jom laaa.ehh silap ...ko kn ore kelate...kecek klate lah..

"papa jom ar kelik klate..jom laaaa...uwaaaaaaa""

he4....dapat la kite ketemu....oppss....akak lupa,rhaudah xgheti bace blog...huhuhuh....xper biler dah besaq...akak ajar...ngoh3....


Thanks a lot to my sister becoz antar gambar nih....

ok la..daaa...jom kite melukis....uwaaaa....silap profesion..nyammpooiihh..

1 comment:

Dr.onCe said...

dok malu guh ngaku anok mung hok 1st 2..isk3..