Friday 25 December 2009

BERITA BULANAN


SUKAWENING,25 Disember-Penduduk sukawening berasa gembira dan bersyukur terutamanya kanak-kanak dengan kehadiran tempat bermandi-manda berhampiran dengan kediaman mereka.Bagi mereka duit dapat dijimatkan sebanyak 1000rp untuk pergi bermandi -manda di al-masom. Tempat bermandi manda ini memang unik kerana dibina di tengah-tengah sawah. Amazingg!!Woow...yaa...aww..aww!!!itu lah perkataan yg dikeluar oleh maknyah(bocah) apabila ditanyer komen mengenai hal tersebut.

Pihak kami juga tidak ketinggalan untuk menemu ramah orang besar Permata iaitu Datin Fatin Nabilah Noordin yang telah banyak berjasa itu. Antara komen-komen beliau adalah:
  1. saya amat gembira untuk kanak-kanak sekurang-kurangnya mereka mempunyai tempat untuk bermain-main tanpa menghabiskan duit yang banyak.
  2. tp sy risau juga kerana nmpk cam bhaye jerk,kerana dibuat dari semen..(xpaham?? tgk gambar la,semua tu simen tu,skali terhantuk,fuh boleh pecah kepala)
  3. sy risaw maksiat berleluasa kerana nampak cam campur jer laki pompuan...kanak2 kecil sy xrisau sgt,tp kanak2 besaww2 yg sy risaw....
Itulah komen2 bernas beliau.Tempat ini masih belum dibuka untuk orang awam. Menurut pemilik kemungkinan awal tahun 2010 akan dibuka. Mengenai bayaran masuk masih dalam perancangan.Semoga tempat ini dapat memberi manfaat kepada semua.

Sekian...

3 comments:

Pedja said...

bella yg koyya......
stakat tmpat cmtu mulana pn ad....
kmi x heran ar..........

Fatin Nabilah Noordin said...

mulana ader????kt ner??tunjuk bukti arr...ek eleh,mu la koya nyoorr.....yg xde ckp ader...weekkk2!!!

Dr.onCe said...

ade2..name swimming pool 2 KARICLUNG..
mmg semat ah tmpt die..name pon semat..
pergh~~~~