Sunday 13 December 2009

HEPI BESDAY SUPERMAN yg kuya...!!!

p/s:bkn die ni...ni hensem sgt ni...wakakaka

HAri ni tanggal 13 Disember 2009...Dikesempatan ini sy nk mengucapkan selamat hari lahir kpd superman twinning 08 yg ke-20...wahaahahhaa...msti die bangga kalu bace blog aku ni....emmm..maap lo,xde hadiah nk bg...sbg ganti aku famouskan ko kat blog aku ni....yiihaaaa....Antara ucapan aku smpena besday ko ni:

  1. semoga panjang umo
  2. semoga berjaya dunia dan akhirat
  3. semoga manjadi anak yg soleh
  4. semoga baju superman ko xilang...wakakaka...
  5. dan lain2 yg seumpama dgnnya...
inilah empunyer diri.....

7 comments:

Pedja said...

camna rmai yg taw ak nie superman nie...
plik btol....
cmna ak nk berdepan khalayk rmai kalo smua dh taw...
tpi dia tue mmng stylo ar...
nnti tlong ucap besday gak kat dia....
malu ar....hahahaha....
thanks di ats ucapan tue....
nie la adiah yg pling brmakna...

Dr.KesHi said...

ape ni bella..
b'day aku x de pon wt cmni..
haaaa...
ko ade scandal dgn die ekh...
He3...

Fatin Nabilah Noordin said...

kpd pedja:huhuhuhuhu....terharu akk??hua5

kpd dr.keshi:hahahahaha...mane ader scandal...xmain scandal2 ni...klu nk,kwin trosss,elakkn fitnah...agagagga...besday ko???huhhuuh..sowie la,lpe la....besday superman ni pom..bkn aku ingt...tertgk kt postout ym housemate die....hi9....nanti thun dpn aku wat utk ko ekkk...hi8....:))

Dr.onCe said...

aku???

Anonymous said...

nak jugak! hehe....

Dr.KesHi said...

aku pg janji ko..
kt manusia kne brpgg dgn janji..
he3..

Fatin Nabilah Noordin said...

ooo...smuanyer nk famous kt blog sayer....bangga2...wahahahaha....ok2..dr once pom nk gakk...dr razi pom nk...ok..dah 3 owang dah...sape2 lg nk??cpt2 sblom kaunter tutup..hihihhi...manusia memg berpegang pade janji,lmbu berpegang pade tali..tp bella berpegang dgn ketentuan Allah..Kesimpulannyer:insyaallah klu umo msih pnjg...hihihihihi