Friday 15 January 2010

LAMBAT BG RESPONSE TAG

OK...Salam..disebabkan cik mila merengek-rengek menyuruh aku menjawab tagnyer,so dgn baik hati aku meluang kan sebanyak masa untuk menjawab soalan2 yang agak susah dan personal ni...

1)ADAKAH ANDA RASA ANDA HOT??
hot???hot yg mcm maner tu??kadang2 memang la aku rase hot terutamanyer bila masak..fuhh..kena wap die..leh cair mekap aku..(oppsss kt dapur pom pakai mekap ker???)

2)UPLOAD GAMBAR KEGEMARAN ANDa...


3)CERITA PASAL GAMBAR.....
emmm...bukan gambar kegemaran pom,saja ja letak..gambar ni aku amek depan cermin dalam bilik kt permata..hu3...xcerita pom korang dah taw...

4)BILA KALI TERAKHIR MAKAN PIZZA???
emm..xpernah kot...xpernah makan..orang kampung biasa la,maner pernah makan pizzaa...makan budu ngan roti jerk....soodaappp..try la..resepi baru ni...(sure lepas makan melompat2 kegirangan)

5)LAGU TERAKHIR ANDA DENGAR??
...down(jay sean feat lil wayne)-tq kt orang yg syorkan lagu ni kt aku...lagu ni memang beshh..

6)APA YANG ANDA BUAT SELAIN MENYELESAIKAn TAG NI??
dengar hot fm...

7)SELAIN NAMA SENDIRI ANDA DIPANGGIL NAMA APA???
fatin, bella, kakak, nabila, sayang, gongok (mse kecik ni sbb gigi ku gongok dulu), bidoh rompong (ni plak panggilan dr abgku apabila kami bergaduh,hu3) dan lain2...

8)TAG LAGI 8 ORANG...

  1. MIRA
  2. MAMA AND BABA
  3. AKK PERMATA
  4. AMIN
  5. TOPEQ
  6. KHAI
  7. KAK TIN
  8. TIKAH YUSOF
9)SIAPAKAH ORANG NO.1 KPD ANDA?
Mira...adalah teman rapat dan jiran saya disini..dia suka binatang,so apa2 jer binatang yg masuk bilik saya,dia akan keluarkannya dengan berani sekali...sejak akhir2 ni dia suka makan ikan..hi3,nk jaga kesihatan la tu,tkot jatuh sakit lagi.he3...gud2..

10)KATA SESUAtu MENGENAI ORANG NO-5?
TOpeq..dia ni xde blog,so aku tag la,,sebab dah xde calon...topeq ade banyak kepelikkan yg orang len xleh buat...ha3...cth:angkat tgn kiri ke atas dan cube sentuh pipi kiri..paham??cube la buat kalu buleh.budak tutor 2 mesti paham...

11)NO.3 ADE HUBUNGAN DENGAN SIAPA?
AKK PERMATA...mane la aku taw...xde mase nk amek taw...tapi amin ske la mintak tolong dgn akk yg kecik2 tu..ha3...(sbb akk tu baik kot)kui4...

12)BAGAIMANA PULA DGN YG NO.4?
AMIN...die pom kawan rapat aku n sejiran...die ni memang rajin study...ske masak gulai ikan kering..dan aku menyukainya...he3..xske bergaya sgt,ske simple2 jer..xmcm kawan die yg ...tutttt....ok paham2..

13)PESANAN KEPADA ORANG NO.6?
KHAI...entah..xtaw nk pesan apa..dah besaw dah bulih pikir sendiri...tp 1 nk pesan,kalu p jatos jgn lupa beli kfc untuk aku yea...mengidam ni...

14)KATA2 CINTA UTK ORG NO.2?
MAMA AND BABA.....i luv u both so much..n i miss u both a lot..tq 4 being my parent..n...sowie xleh balik raya cina ni..hu4...xaci sumo orang balik....nak balik jugak....!!

15)ADAKAH NO. 7 AND 8 MEMPUNYAI PERSAMAAN?
KAK TIN N TIKAH YUSOF
  • tinggal satu umah
  • 2 2 manusia yg normal
  • alamak!aku rase byk perbezaan kot...ha3...(ok malas nk hurai)
16)BERIKAN 5 YG ANDA tahu ORG YG MENTAG ANDA??

MILA
  • orang utara
  • pelajar unpad
  • muka cam mami combi...ha4(jgn mara)~lawa2...
  • suka masak kot
  • mila aku nak coklat bar wehh..ha4...
PEDJAL
  • koya superman
  • mamat kecoh
  • byk scandal
  • hati baik (insyaallah)
  • bile nk belanja aku ais krim lak???aku dah puji dah ni..
17)PERSAMAAN KAMBING DGN LEMBU??
-daging kedua-duanya xleh dimakan oleh orang yg ada hypertension
-kedua2nyer quadruped
-dan lain2,,,,

18)PERASAAN BUAT TAG NI??
lenguh otak nak perah idea...

19)ADAKAH ANDA TAW SI RAZMAN TU SENGAL??
dah agak dah...

20)GAY OR LESS..??
gay=ceria...yes i am gay sometime...
less=kurang...lumrah alam,setiap org ada kekurangannya sendiri..nobody perfect..

.................finish....

3 comments:

fadzreenwondergirl said...

bela ngok ngek.penat ketawe.lenguh pankreas aku

Fatin Nabilah Noordin said...

anjang ngek ngot...penat ketawa...tertukar usus kecil n usus besar ku...ho5..

fadzreenwondergirl said...

wah merate2 taik ko betaburan.opppsss.tertaksenonoh lak agagaaaa